~fLy~

semakin hari semakin jauh..
perasaan menjauh juga semakin tebal..
membebalkan hati..
mendiamkan diri...

izinkanlah aku terbang..
terbang bersama kenangan..
kenangan yang aku tahu..
tidak pernah kekal lama...
adilkan??

tiap2 bait lagu kenangan aku putarkan...
semuanya mengingatkan aku tentang tempat yang kejam ini...
kejamnya sehingga luka itu terasa terdalam...
dalam hingga menguris setiap inci hati ini...
benarkanlah aku bernafas..
untuk yang ke terakhir kali...

tak semua orang faham diri aku...
siapa aku...
tiada sesiapa yang pernah cuba untuk menyelongkar...
bukan aku yang mengunci hati ini..
bukan aku cuba menjadi sepi...
aku juga inginkan perasaan itu..

biarlah sejarah di sini mati di sini..
aku hanya ada beberapa minggu sahaja..
aku akan terbang..
jauh dari derita di sini...
izinkanlah...

No comments:

Post a Comment