~sHOuld I??~

perlukah aku berlagak seperi biasa??
sedangkan ia sudah menjadi luar biasa...
perlukah aku terasa??
walaupun hakikatnya lebih berbisa..
perlukah aku mengundurkan diri??
namun hati berat melangkah pergi...


disaat aku menunggu...
tiada yang tiba..
disaat aku pergi...
tiada yang bertanya..
disaat aku menanti..
tiada yang memperduli..


bahagianya jika aku menjadi dia..
menjadi perhatian..
kegemaran sesiapa sahaja..
dari segala segi...
aku??
tiada apa-apa yang istimewa..
aku cuba menjadi sempurna..
namun gagal..
gagal dengan percubaan sendiri..


perlukah aku berputus asa??
sedangkan aku masih mengharap...
perlukah aku menanti??
walaupun aku tahu jawapannya perit..
aku harus melepaskannya..
buat seperti biasa..
biarlah kau tidak memperdulikan aku...
aku sudah jalankan tanggungjawabku..
terima kasih :)

No comments:

Post a Comment