~mY DaY~


aku dilahirkan pada 25 hb februari 1989.. 23 tahun sudah berlalu..
aku, budak kampung yang bercita-cita tinggi..
dapatkah aku menggapainya??
azrul, banyak kenangan ketika nama itu sering disebut..
jika dahulu, aku seakan-akan ingin lari dari nama itu..
namun kini aku makin bangga dengan diri sendiri..
namun kadang kala aku terasa terasing..
adakah aku masih di takuk yang sama??

hahaha.. banyak pengalaman.. kenangan yang aku dapat..
hari jadi kali ini apakah yang berlaku??
ntah la...
nak kate sedih, aku sepatutnya gembira..
yelah, hari jadi sendiri kan..
namun, cita-cita dalam hati ini tinggi..
ingin dengar ucapan dari mereka yang menyayangi aku..
dapatkah angan-angan aku ini dipenuhi??
seakan-akan mustahil..
hey azrul!!!
think positif :)
bukan semua orang tahu..
xpe lah.. persiapan malam ni..
aku dah beli something untuk aku sambut birthday ini..
mungkin aku sambut sendirian..
namun aku masih bersyukur..
aku telah diberi peluang untuk terus hidup..
alhamdulillah..
sejujurnya, setiap hari lahir aku, aku akan menjadi sejujur-jujurnya..
ketika itulah, aku menjadi aku yang sebenar..
tanyalah apa sahaja... akan aku jawab dengan jujur...
sebab hari itu hanya sehari...

mak, terima kasih sebab jaga saya sampai besar..
biayai saya sampai sekarang..
jasa mak ngn abah akan saya balas.. insyaalah..
doakan anak mak kat sini..
saya rindu sangat kat mak..
hari-hari nak telefon mak tapi sy xberani sebab saya xkuat kat sini..
saya xnak menangis bila cakap ngn mak..
sebab saya sunyi mak..
saya xsabar nak balik..
saya nak peluk cium mak..
mak...
terima kasih sebab sayang saya..
cukuplah saya ade mak, abah dan Allah..
doakan saya mak...

i really miss u mak...

No comments:

Post a Comment