~fLOw~


let it happen with the flow..
ayat yang sering aku ungkapkan bila menasihati orang lain..
aku agak pandai berkata-kata..
menenangkan hati orang lain..
namun itu tidak seindah dan sebaik khabar...
kepedihan yang tertanggung dalam hati masih menjadi punca keresahan..
aku cuba mengikut rentak yang berlaku..
namun, sekuat mana aku bertahan..
kadang kala aku rebah sendiri..
mengharap ada seseorang membantu memapah aku untuk berdiri...
mengharap insan itu masih punyai simpati terhadap diri ini..
namun seperti yang terjadi..
janganlah mengharapkan mimpi-mimpi dan angan-angan menguasai diri..
kerana segala cita-cita tinggi dan usaha tidak akan menjadi pasti..
aku seakan-akan berputus asa..
kemanakah harus aku lari..
siapakah harus ku cari sebagai ganti...
"never mind i'll find someone like u"
tapi mungkin dia tidak sebaik kamu..
kerana kenangan bersama kamu sentiasa berlegar-legar dalam minda tatkala sunyi..
aku masih berdoa dan mengharap..
xsalah kalau aku terus mencuba..
cekalkan lah hati ku..
kuatkanlah imanku..
niatku hanya satu..
berubah ku Allah..
kerana kamu..
aku masih mencuba mengikut rentak permainan yang telah ditentukan..



No comments:

Post a Comment