~lUKa~

hati ku luka lagi..
luka kerana hati sering menginginkan sesuatu yang lebih..
hati ini degil..
tidak pernah mendengar kata..
sudah aku tegaskan, dia bukan untukku..
namun kenapa hati ini degil??

aku serik..
semakin serik..
hati ini sering kali sakit..
terluka..
berdarah...
perlukah aku sentiasa berlakon??
menganggukkan kepala tanda aku occay??
kenapa aku kejam dengan hati sendiri??

perasaan ini lahir dengan ikhlas..
aku sayangkan dia..
lebih dari diri ini..
aku perlukan dia..
untuk membimbing diri ini..
aku sunyi...
hiburkan lah hati..

tidak pernah terlintas untuk aku memiliki mu..
tidak pernah aku berimpian bersamamu..
padamkanlah perasaan ini..
aku mohon..
aku sakit..
semakin sakit di dalam..
seperti tiada gunannya aku..

luka..
hati ini terluka lagi..

No comments:

Post a Comment